Умови поставки



Коротко:

Замовлення разміщуєтся телефоном, через "Запит" або "Магазин" на сайті.
Передплата 50% на запчастини що замовляються. Деталі зі складу оплачуются під час отримання.
Оплата готівкою, на карту Приват-Банку або післяплатою.
Доставка Cамовивіз, таксі по Києву або "Новою Поштою". Оплачується замовником.
Терміни наведені приблизно, уточнюються телефоном або по Вайберу.
Повернення відразу, якщо деталь не підійшла з нашої вини, решта за погодженням.
Гарантія 6 місяців на ліцензійні запчастини на оригінал до моменту встановлення.
Гуртовим покупцям та СТО надамо індивідуальні умови роботи. Телефонуйте.



Розгорнуто:

Розміщення замовлення
Щоб замовити деталі на нашому сайті, Ви повинні зробити декілька простих дій:
1. Якщо Ви знаєте коди необхідних Вам деталей - просто пробийте їх у розділі Магазин, відберіть у Кошик і надішліть нам замовлення.
Якщо кодів запчастин у Вас немає - заповніть Запит або зателефонуйте нам.
2. Ми підберемо потрібні запчастини, уточнимо термін, ціну та інші умови поставки.
3. Для запуску замовлення з віддаленого складу (термін поставки більше 1 дня) вноситься передоплата 50%.
4. В узгоджений термін Ви отримаєте замовлення у нас в офісі або у найближчому відділенні транспортної компанії "Нова Пошта".


Оплата
Ви можете зробити оплату:
1. Не відходячи від комп'ютера кредитною карткою - через SendMoney, Liqpay або Приват24. Реквізити для оплати будуть надані Вам у вигляді SMS або на Вайбер.
2. Готівкою у найближчому відділенні ПриватБанку або в будь-якому платіжному терміналі ПривтБанку на картку. Номер картки ми надсилаємо СМС на телефон, на Вайбер або на e-mail клієнта за запитом.
3. Готівкою у нашому офісі при отриманні замовлення або оформлення замовлення з передоплатою.
4. Готівкою кур'єру за фактом доставки запчастин, або у відділенні транспортної компанії "Нова Пошта" при отриманні замовлення з післяплатою.
5. Ми не працюємо безготівково, не є платниками ПДВ.


Доставка
Всім нашим клієнтам ми насамперед пропонуємо отримувати деталі у нас в офісі за адресою: Київ, провулок Радищева 3, офіс 229. (дивіться Контакти).
Оплачений товар може зберігатись у нас в офісі до 7 днів без додаткових комісій.

На таксі по Києву ми надсилаємо термінові замовлення по 100% передоплаті.
Таксі викликає та оплачує замовник, ми виносимо замовлення до автомобіля та передаємо водієві. Такі відправки обов'язково потрібно заздалегідь узгоджувати телефоном.

Доставка по Україні здійснюється транспортною компанією "Нова Пошта" за її звичайними тарифами та сплачується безпосередньо при отриманні товару.



За домовленістю можливе відправлення до регіонів транспортною компанією "Делівері"

Ви можете замовити доставку до найближчого до Вас відділення "Нової Пошти", поштомату, або адресну доставку до дверей.
Термін доставки з нашого офісу до найближчого до Вас пункту видачі в Києві або у великому обласному центрі - сегодні на завтра, термін доставки до дверей може залежати від завантаження кур'єрів "Нової Пошти" цього дня.

Планова доставка до офісу транспортної компанії по Києву здійснюється нами безкоштовно, термінова або позапланова доставка обговорюється окремо. Додаткова упаковка (якщо потрібна) оплачується одержувачем за тарифами перевізника.
Для товарів, що доставляються з післяплатою транспортною компанією, стягується комісія за зворотну доставку грошей (див. вище розділ Оплата).


Повернення товару
Повернення товару здійснюється лише за попереднім погодженням.

Повернення приймаються або в нашому офісі, або за згодою надсилаються нам транспортною компанією "Нова Пошта". Повернення коштів за придбаний товар здійснюється готівкою в офісі або зарахуванням коштів на картку клієнта.

Кошти повертаються нами зазвичай після фактичного отримання нами товару та візуальної оцінки його загального стану. Необхідна умова повернення будь-якої запчастини - відсутність слідів встановлення та збереження товарного вигляду. Якщо збереження товару та можливість його повторної закладки на склад не викликає сумнівів та не потребує додаткового узгодження з постачальниками - кошти повертаються клієнту у день отримання нами повернення.


Інші умови
1. Передоплата складає 50% вартості замовлення, залишок вноситься за фактом поставки.
2. Термін виконання кожного замовлення узгоджується індивідуально. Замовлення зі складів в Україні виконуються у термін 1-3 дні, зі складу InterCars у Польщі 7-10 днів, оригінал із Німеччини 10-21 день, оригінал із ОАЕ 20-40 днів.
3. Термін поставки вказаний на сайті – це передбачуваний термін готовності замовлення до самовивезення або відправлення транспортною компанією. Для малорентабельних замовлень (постачання 1-3 дні за вартістю до 20 євро) реальний термін поставки може бути збільшений.
4. Доставку та можливі витрати на доставку оплачує замовник.
За замовчуванням вантажі, що надсилаються клієнтам транспортною компанією "Нова Пошта", страхуються на повну вартість.
При підтвердженні замовлення клієнт може самостійно оцінити необхідність страхування вантажу, що йому відправляється, і повідомити нас про необхідність скасування страховки. Ми не несемо відповідальності за пошкодження або втрату транспортною компанією незастрахованого вантажу під час перевезення. У цьому випадку всі претензії щодо пошкодженого або втраченого вантажу клієнт має право виставити перевізнику.
5. При виникненні обставин, які унеможливлюють своєчасне постачання, замовнику може бути запропонована аналогічна деталь - замінник. І тут замовник залишає за собою право відкликати замовлення.
6. Протягом 2 тижнів з дня готовності замовлення до видачі деталь, яка не відповідає заявленим властивостям, не підходить за місцем або має заводські дефекти, може бути повернена. При цьому замовнику повертається повна вартість деталі.
7. Неможливе повернення відповідної за місцем і справної деталі, поставленої на замовлення з Польщі, Німеччини або ОАЕ.
Якщо деталь із Польщі, Німеччини чи ОАЕ не підходить за місцем з вини замовника (внаслідок невірно наданої нам інформації) повернення такої деталі неможливе, оплата не повертається.
8. Не підлягають поверненню та не обмінюються деталі, що втратили товарний вигляд, деталі з втраченою заводською упаковкою, а також деталі електросистеми автомобіля.
9. Повернення або обмін деталей з неочевидними дефектами, що виявляються в процесі експлуатації, проводиться за рекламацією (письмовим висновком) СТО, яка проводила встановлення та дефектування цих деталей.


Гарантія на запчастини
Ліцензійні запчастини, що постачаються нами зі складів в Україні (з терміном поставки 1-2 дні) забезпечуються 6-місячною гарантією з обмеженням пробігу 15 000 км, якщо інше не вказано виробником деталі у супровідних документах або у таблиці строків гарантії нижче.
З очевидних причин ми не можемо контролювати правильність встановлення деталі та технічний стан автомобіля, в який вона встановлюється. Тому відповідальність за правильність встановлення та технічний стан автомобіля повністю лягає на покупця.

БрендТермін гарантії
A.B.S.12 місяців або 30 000 км
AIRTEX12 місяців або 60 000 км за умови заміни охолоджуючої рідини
AKKUSSAN6 місяців або 10 000 км
ASAHI6 місяців
ASAM6 місяців або 20 000 км, амортизатори за умови заміни парою на вісь з заміною пильників та відбійників. Не розповсюджується на електродеталі.
ASMETAL6 місяців або 20 000 км
AUTLOG6 місяців або 20 000 км
AUTOFREN SEINSA6 місяців
AUTOTECHTEILE1 місяць
AYD3 місяці або 10 000 км
BC GUMA3 місяці або 10 000 км
BEHR HELLA SERVICE6 місяців
BGA6 місяців або 20 000 км. Для насосів - за умови заміни робочої рідини.
BREDA LORETT12 місяців або 20 000 км
BREMSI6 місяців або 20 000 км
BSG6 місяців або 20 000 км,амортизатори за умови заміни парою на вісь з заміною пильників та відбійників. Не розповсюджується на електродеталі.
CLEAN FILTERS1 місяць
COFLE6 місяців
CS GERMANY6 місяців або 30 000 км
DOLZ12 місяців або 60 000 км за умови заміни охолоджуючої рідини
DPH6 месяцев
FACET6 місяців або 20 000 км
FEBEST12 місяців або 20 000 км
GH-Parts3 месяца или 10 000 км
GOODREM6 місяців або 20 000 км за умови одночасної заміни дисків та колодок.
HATTAT6 місяців
HELLA1. Стартери 12 місяців
2. Генератори 12 місяців
3. Лампочки - ні
Решта продукції 6 місяців
HELLA PAGID6 місяців або 20 000 км за умови одночасної заміни дисків та колодок.
JP GROUP6 місяців або 20 000 км
KAVO PARTS12 місяців або 30 000 км
MACHT12 місяців
серія Silver - 18 місяців
MATA6 місяців або 30 000 км
METALCAUCHO12 місяців або 30 000 км
MOTORAD6 місяців або 20 000 км
MOTUS6 місяців або 20 000 км
NATIONAL12 місяців або 20 000 км
NEW CRE3 місяці
NFC Europe12 місяців або 20 000 км
RAPRO12 місяців або 20 000 км
Saleri SIL12 місяців або 60 000 км
SHAFTEC12 місяців або 20 000 км
SIDEM12 місяців або 30 000 км
TRANSPART3 місяці
Повернення коштів чи обмін запчастини по гарантії виконується за умов:
1. Наявність у покупця наряд-замовлень і платіжних документів(чеків) з СТО на встановлення і зняття деталі на автомобіль.
2. Наявність у СТО, яка проводила встановлення та зняття деталі, ліцензії на проведення даного виду робіт або статусу дилера по даній марці автомобіля (свідоцтво про держ. Реєстрацію та свідоцтво платника податків)
3. Наявність у покупця письмової рекламації з описами виявленого заводського дефекту деталі та технічного стану автомобіля на момент її встановлення. Рекламація видається покупцю на СТО, яка проводила встановлення та дефектування деталі і має бути засвідчена печаткою даної СТО (дилера).
4. Наявність рекламаційного товару у повній комплектності.

Приймальник рекламації має право запросити інші документи, відеофіксацію, деталі вузла, що сполучаються, для визначення причини дефекту рекламаційної деталі.

Оригінальні запчастини вочевидь відповідають усім критеріям якості виробника автомобіля, проходять жорсткий контроль і тому виходять з ладу тільки внаслідок недбалої установки, або неправильної експлуатації автомобіля. Тому оригінальні запчастини постачаються нами без гарантії. Всі випадки виявлення дефектів оригінальних запчастин вимагають документального підтвердження дилерською станцією та розглядаються нами протягом одного місяця з дня продажу деталі.
Деталі електросистеми автомобіля, які можуть бути пошкоджені під час некоректного підключення (електронні блоки, реле, лампочки тощо) постачаються нами без гарантії.

Гарантія на Товар не поширюється у таких випадках:
1. Нормальне зношування Товару;
2. Пошкодження Товару внаслідок ДТП або за недбалої експлуатації;
3. Несправності деталей паливної системи та системи випуску внаслідок застосування неякісного палива (у тому числі через забруднення або застосування етилованого бензину);
4. Пошкодження (у тому числі підвіски та кермового управління), що виникли через неакуратне водіння на нерівностях доріг, пов'язаного з ударними навантаженнями на деталі транспортного засобу;
5. Шум (скрип, писк) гальм;
6. Зовнішні ушкодження скла кузова та приладів освітлення;
7. Дефекти, несправності або корозія деталей, що виникли внаслідок впливу промислових та хімічних викидів, кислотного або лужного забруднення повітря, рослинного соку, продуктів життєдіяльності птахів та тварин, хімічно активних речовин, у тому числі застосовуваних для боротьби з зледенінням доріг, граду, блискавки та інших природних явищ;
8. Експлуатаційне зношування та природна зміна стану (у тому числі старіння) таких видів Товару як щітки склоочисника, приводні ремені, гальмівні колодки, диски та барабани, диски зчеплення, свічки запалювання тощо;
9. Витратні деталі та матеріали (у тому числі олія, фільтри, запобіжники, лампи тощо).


Умови роботи з магазинами запчастин та СТО
Ціни залежатимуть від обсягу закупівлі. Телефонуйте (095) 882-00-19 і запитуйте.

Останні новини

09.03.2024

Оновлено ціни на ліцензійні запчастини зі складу в Києві.


24.05.2022

Радикально оновлений КАТАЛОГ ліцензійних запчастин

04.03.2022

Відновлено відвантаження самовивозом


    
    
Відгуки про нас на Facebook Відгуки про нас на Google+